Meer weten over de ChristenUnie?

maandag 02 maart 2020 22:50

De ChristenUnie heeft er in de afgelopen tijd veel nieuwe leden bijgekregen in jouw provincie! In de vier grootste groeiregio's organiseren we de cursus "Welkom bij de ChristenUnie". Interessant voor nieuwe leden, maar eigenlijk voor iederéén die meer wil weten over de basis van christelijke politiek en de ChristenUnie.

Hoe komen we tot onze standpunten, en welke rol speelt de Bijbel daarin? Wat maakt de ChristenUnie uniek t.o.v. andere partijen? Daarover gaat deze cursus. Het Opleidingscentrum nodigt jou graag uit voor deze avond in Ede, Utrecht, Rotterdam of Zwolle.

Je hoeft deze avond niet achteroverleunend op je stoel door te brengen, want je gaat aan de slag met interactieve werkvormen die je in beweging brengen.

Plaats en datum:
Ede, donderdag 19 maart
Utrecht, maandag 23 maart
Rotterdam, woensdag 25 maart
Zwolle, dinsdag 7 april
Deelnemersbijdrage: € 10,- en voor introducés die nog geen lid zijn gratis (aanmelden is wel nodig).

Als je al een actieve rol hebt binnen de ChristenUnie, benut dan deze kans om een introducé mee te nemen!

Meer informatie en aanmelding

Archief > 2020